Ulteriori informazioni nantu à a Resistenza R, l'induttanza L è a capacità C

In l'ultimu passaghju, avemu parlatu di a relazione trà a Resistenza R, l'induttanza L, è a capacità C, per quessa, discuteremu un pocu di più infurmazione nantu à elli.

In quantu à perchè l'induttori è i condensatori generanu reattanza induttivi è capacitivi in ​​i circuiti AC, l'essenza si trova in i cambiamenti di tensione è currente, risultatu in cambiamenti di energia.

Per un induttore, quandu u currente cambia, u so campu magneticu cambia ancu (cambià l'energia).Tutti sapemu chì in l'induzione elettromagnetica, u campu magneticu indottu sempre impedisce u cambiamentu di u campu magneticu originale, cusì chì a freccia aumenta, l'effettu di questa obstruczione diventa più evidenti, chì hè l'aumentu di l'induttanza.

Quandu a tensione di un condensatore cambia, a quantità di carica nantu à a piastra di l'elettrodu cambia ancu in cunseguenza.Ovviamente, u più veloce cambia a tensione, u più veloce è più u muvimentu di a quantità di carica nantu à a piastra di l'elettrodu.U muvimentu di a quantità di carica hè in realtà u currente.Bastamente, più veloce cambia a tensione, più grande hè u currente chì attraversa u condensatore.Questu significa chì u condensatore stessu hà un effettu di bloccu più chjucu nantu à u currente, chì significa chì a reattanza capacitiva hè diminuita.

In riassuntu, l'induttanza di un inductor hè direttamente proporzionale à a frequenza, mentri a capacità di un condensatore hè inversamente proporzionale à a frequenza.

Chì sò e sferenze trà a putenza è a resistenza di induttori è condensatori?

I resistori cunsumanu energia in i circuiti DC è AC, è i cambiamenti di tensione è currente sò sempre sincronizati.Per esempiu, a figura seguente mostra e curve di tensione, corrente è putenza di resistori in circuiti AC.Da u graficu, pò esse vistu chì a putenza di a resistenza hè sempre stata più grande o uguale à cero, è ùn serà micca menu di cero, chì significa chì a resistenza hè stata assorbendu energia elettrica.

In i circuiti AC, a putenza cunsumata da i resistori hè chjamata putenza media o putenza attiva, denotata da a lettera maiuscola P. U cusì chjamatu putenza attiva rapprisenta solu e caratteristiche di cunsumu d'energia di u cumpunente.Se un certu cumpunente hà u cunsumu d'energia, allora u cunsumu d'energia hè rapprisintatu da a putenza attiva P per indicà a magnitudine (o vitezza) di u so cunsumu d'energia.

È i condensatori è l'induttori ùn cunsumanu micca energia, solu almacenanu è liberanu energia.À mezu à elli, induttori assorbe energia elettrica in forma di campi magnetichi excitation, chì assorbe è cunvertisce l'energia elettrica in l'energia di u campu magneticu, è poi liberanu l'energia di u campu magneticu in l'energia elettrica, ripetuta continuamente;In listessu modu, i condensatori assorbanu l'energia elettrica è a cunvertisce in energia di u campu elettricu, mentre liberanu l'energia di u campu elettricu è a cunvertisce in energia elettrica.

L'induttanza è a capacità, u prucessu di assorbimentu è di liberazione di l'energia elettrica, ùn cunsumanu micca energia è chjaramente ùn ponu esse rapprisintati da u putere attivu.Basatu nantu à questu, i fisici anu definitu un novu nome, chì hè u putere reattivu, rapprisintatu da e lettere Q è Q.


Tempu di Postu: 21-Nov-2023